Od dn. 10.02.2023 r. do 28.02.2023 r. pracownicy Urzędu Miejskiego w Koluszkach oraz sołtysi będą roznosili decyzje podatkowe na terenie miasta i gminy Koluszki.
Doręczyciele decyzji są zobowiązani do przestrzegania obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
Decyzje podatkowe będą doręczane od poniedziałku do soboty w godzinach 9 00 – 19 00.
Osoby doręczające:
- będą posiadały odpowiedni identyfikator;
- nie mają prawa pobierać jakichkolwiek pieniędzy;
- mogą zostawić przesyłkę u sąsiada, jeśli zobowiąże się on przekazać przesyłkę adresatowi.
- Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów oraz dat na potwierdzeniu odbioru.
Wszelkie informacje udzielane są pod numerami telefonów : 44 725 67 21, 44 725 667 22, 44 725 67 24.