WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERNIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY KOLUSZKI

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy, który powinien zawierać:

  • pełną nazwę firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
  • numer identyfikacji podatkowej ( NIP);
  • numer identyfikacji REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
  • określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
  • oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
  • oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku) 

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00 

Opłaty:

  • Za dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej pobiera się opłatę skarbową w wysokości 50,00 zł.
  • Za dokonanie zmiany wpisu do rejestru pobiera się opłatę skarbową w wysokości 25,00 zł., jeżeli zmiana dotyczy rozszerzenia zakresu działalności.
  • Za wydanie zaświadczenia o zmianach wprowadzonych we wpisie opłata skarbowa wynosi 17,00 zł
  • W przypadku działania przez pełnomocnika: 17 zł.

Termin i sposób załatwienia:

  • W terminie 7 dni od złożenia wniosku

Podstawa prawna:

  • Art. 9b ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2519; zm.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1549 i poz. 2797),
  • ustawa z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców

Tryb odwoławczy:

  • Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Burmistrza Koluszek w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Inne informacje:

  • Przedsiębiorca jest zobowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych.