WNIOSEK O WYNAJEM MIESZKANIA Z ZASOBU KOMUNALNEGO GMINY KOLUSZKI
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wynajem mieszkania
- Deklaracja o dochodach za okres pełnych trzech miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku
- Oświadczenie o stanie majątkowym
- Klauzula RODO
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)
- w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 8:00 - 16:00
- we wtorki w godzinach 8:00 - 17:00
- w piątki w godzinach 8:00 - 15:00
Opłaty:
- Brak opłat
Termin i sposób załatwienia:
- Wniosek powinien być rozpatrzony bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30 dni.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 172 t.j.)
- Uchwała Nr XXXIV/70/2021 Rady Miejskiej w Koluszkach z dnia 31 maja 2021 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Koluszki
Tryb odwoławczy:
- Nie przysluguje