UDZIELANIE DOTACJI Z BUDŻETU GMINY KOLUSZKI DLA PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ PODMIOTY INNE NIŻ JEDNOSTKA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Jednostka:
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o udzielenie dotacji na dany rok i miesiąc,
- Roczne rozliczenie dotacji otrzymanej z budżetu Gminy Koluszki.
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65:
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8.00 – 16.00
- we wtorki w godz. 8.00 – 17.00
- w piątki w godz. 8.00 – 15.00
Opłaty:
- Udzielenie dotacji nie podlega opłacie.
Termin i sposób załatwienia:
- Przekazanie dotacji następuje w 12 częściach, w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, z tym że część za styczeń przekazywana jest w terminie do dnia 20 stycznia, a za grudzień w terminie do dnia 15 grudnia, po złożeniu informacji określonych w Uchwale Rady Miejskiej w Koluszkach, z zachowaniem wymaganego terminu.
Podstawa prawna:
- art. 30 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych oraz Uchwała Nr XLIII/23/2018 Rady Miejskiej w Koluszkach z dnia 26 marca 2018 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych jednostek oświatowych prowadzonych przez podmioty inne niż jednostka samorządu terytorialnego, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczania wykorzystania dotacji
Tryb odwoławczy:
- Przyznanie dotacji dla placówek niepublicznych stanowi czynność z zakresu administracji publicznej, o której mowa w art. 3 § 2 pkt 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi