PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
Wymagane dokumenty:
Zgodnie z załącznikiem stanowiącym integralną część wniosku
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty można złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter) w następujących godzinach:
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00;
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00;
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00,
- lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koluszkach, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 65.
Opłaty:
- Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia:
- Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy (art. 35 § 3 k.p.a.), o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie, organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy (art. 36 § 1 k.p.a.).
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 roku poz. 1899 z późniejszymi zmianami).
Tryb odwoławczy:
- Od wydanej decyzji administracyjnej przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem organu wydającego decyzję.