PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

Zgodnie z załącznikiem stanowiącym integralną część wniosku

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty można złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter) w następujących godzinach:

  • w poniedziałki, środy i czwartki  w godz. 8:00 – 16:00;
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00;
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00,
  • lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koluszkach, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 65.

Opłaty:

  • Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.

Termin i sposób załatwienia:

  • Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy (art. 35 § 3 k.p.a.), o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie, organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy (art. 36 § 1 k.p.a.). 
 

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 roku poz. 1899 z późniejszymi zmianami).

Tryb odwoławczy:

  • Od wydanej decyzji administracyjnej przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem organu wydającego decyzję.