USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI
Wymagane dokumenty:
- Wniosek
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty można złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter) w następujących godzinach:
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00;
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00;
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00,lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koluszkach, 95-040 Koluszki,
Opłaty:
- Wniosek nie podlega opłacie skarbowej
Termin i sposób załatwienia:
- Ustalenie adresu nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki nie później niż 1 miesiąc.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz. U. z 2021 roku, poz. 1990 z późniejszymi zmianami),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1368).
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje