USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

  • Wniosek

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty można złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter) w następujących godzinach:

  • w poniedziałki, środy i czwartki  w godz. 8:00 – 16:00;
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00;
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00,lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koluszkach, 95-040 Koluszki,

Opłaty:

  • Wniosek nie podlega opłacie skarbowej

Termin i sposób załatwienia:

  • Ustalenie adresu nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki nie później niż 1 miesiąc.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz. U. z 2021 roku, poz. 1990 z późniejszymi zmianami),
  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w  sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1368).

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje