WPISANIE DO REJESTRU WYBORCÓW
Jednostka:
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców wraz z załącznikiem określającym obywatelstwo i miejsce zamieszkania oraz kserokopia ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość
- Deklaracja
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00
Opłaty:
- Brak opłat
Termin i sposób załatwienia:
- 3 dni od daty złożenia wniosku
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r., Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1277)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r., w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. z 2017 r. poz. 1316)
Tryb odwoławczy:
- nie przysługuje
Inne informacje:
- Przed wydaniem decyzji o wpisie do rejestru wyborców Burmistrz Koluszek jest zobowiązany sprawdzić, czy osoba wnosząca wniosek o wpisanie do rejestru wyborców spełnia warunki stałego zamieszkania na danym obszarze.