UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW I REJESTRU ZAMIESZKANIA CUDZOZIEMCÓW

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

  • Wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL, rejestrów mieszkańców oraz rejestrów zamieszkania cudzoziemców z podaniem podstawy prawnej upoważniającej do otrzymania ww. danych
  • Dokumenty potwierdzające interes prawny lub faktyczny w uzyskaniu danych
  • Dowód opłaty za udostępnienie danych w kwocie 31zł.

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku) 

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00 
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00 
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00 

Opłaty:

  • 31 zł na rachunek bankowy 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841  
  • dla podmiotów, o których mowa w art.46 ust.1 – nieodpłatnie
  • dla podmiotów, o których mowa w art.46 ust. 2 – odpłatnie

Termin i sposób załatwienia:

  • 30 dni

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r.o ewidencji ludności  (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923)

Tryb odwoławczy:

  • Odwołanie od decyzji odmawiającej udostępnienia danych osobowych wnosi się do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Burmistrza Koluszek w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.