UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW I REJESTRU ZAMIESZKANIA CUDZOZIEMCÓW
Jednostka:
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL, rejestrów mieszkańców oraz rejestrów zamieszkania cudzoziemców z podaniem podstawy prawnej upoważniającej do otrzymania ww. danych
- Dokumenty potwierdzające interes prawny lub faktyczny w uzyskaniu danych
- Dowód opłaty za udostępnienie danych w kwocie 31zł.
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00
Opłaty:
- 31 zł na rachunek bankowy 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841
- dla podmiotów, o których mowa w art.46 ust.1 – nieodpłatnie
- dla podmiotów, o których mowa w art.46 ust. 2 – odpłatnie
Termin i sposób załatwienia:
- 30 dni
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r.o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923)
Tryb odwoławczy:
- Odwołanie od decyzji odmawiającej udostępnienia danych osobowych wnosi się do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Burmistrza Koluszek w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.