POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE O WYMELDOWANIE, ZAMELDOWANIE ANULOWANIE CZYNNOŚCI MATERIALNO-TECHNICZNEJ

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

Do wszczęcia postępowania na żądanie strony.

O zameldowanie:

  • podanie z prośbą o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące
  • wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego”

O wymeldowanie, anulowanie czynności materialno- technicznej:

  • podanie o wymeldowanie lub anulowanie czynności materialno- technicznej wniesione przez właściciela lokalu lub podmiotu dysponującym tytułem prawnym do lokalu
  • dowód wpłaty 10zł za wydanie decyzji administracyjnej
  • ksero dokumentu potwierdzającego własność do lokalu 

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku) 

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00 
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00 
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00 

Opłaty:

  • Opłatę w wysokości 10zł należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Koluszkach lub na konto 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841

Termin i sposób załatwienia:

  • 2 miesiące

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735)
  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r.o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191)

Tryb odwoławczy:

  • Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Burmistrza Koluszek w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.