POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE O WYMELDOWANIE, ZAMELDOWANIE ANULOWANIE CZYNNOŚCI MATERIALNO-TECHNICZNEJ
Jednostka:
Wymagane dokumenty:
Do wszczęcia postępowania na żądanie strony.
O zameldowanie:
- podanie z prośbą o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące
- wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego”
O wymeldowanie, anulowanie czynności materialno- technicznej:
- podanie o wymeldowanie lub anulowanie czynności materialno- technicznej wniesione przez właściciela lokalu lub podmiotu dysponującym tytułem prawnym do lokalu
- dowód wpłaty 10zł za wydanie decyzji administracyjnej
- ksero dokumentu potwierdzającego własność do lokalu
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00
Opłaty:
- Opłatę w wysokości 10zł należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Koluszkach lub na konto 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841
Termin i sposób załatwienia:
- 2 miesiące
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735)
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r.o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191)
Tryb odwoławczy:
- Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Burmistrza Koluszek w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.