WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

  • Wypełniony formularz „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego”
  • Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku) 

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00 
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00 
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00 

Opłaty:

  • Wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego podlega opłacie skarbowej określonej w ustawie z dnia 16 listopada 2006r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021r., poz. 1923). Opłatę skarbową w wysokości 17zł należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Koluszkach lub na konto  11 1020 3352 0000 1802 0240 6841

Termin i sposób załatwienia:

  • Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności  (Dz. U. z 2022r., poz. 1191)

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności  (Dz. U. z 2022r., poz. 1191)

Tryb odwoławczy:

  • Nie przysługuje. Czynność materialno - techniczna 

Inne informacje:

  • Zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego na własny wniosek.