WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
Jednostka:
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony formularz „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego”
- Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00
Opłaty:
- Wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego podlega opłacie skarbowej określonej w ustawie z dnia 16 listopada 2006r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021r., poz. 1923). Opłatę skarbową w wysokości 17zł należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Koluszkach lub na konto 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841
Termin i sposób załatwienia:
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022r., poz. 1191)
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022r., poz. 1191)
Tryb odwoławczy:
- Nie przysługuje. Czynność materialno - techniczna
Inne informacje:
- Zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego na własny wniosek.