WYDANIE DOWODU OSOBISTEGO
Jednostka:
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie dowodu osobistego (wypełnia i podpisuje osoba ubiegająca się o wydanie dowodu osobistego)
- Do wniosku dołącza się:
- aktualną fotografię osoby, odpowiadającą wymogom zdjęcia jak do dokumentów paszportowych tj. o wymiarach 35x45 mm, wykonaną na jednolitym jasnym tle, mającą dobrą ostrość, odwzorowującą naturalny kolor skóry. Obejmującą wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby twarz zajmowała 70-80% fotografii, pokazującą wyraźne oczy zwłaszcza źrenice i przedstawiającą osobę w pozycji frontalnej, bez nakrycia głowy i ciemnych okularów
- Fotografia powinna być wykonana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00
Opłaty:
- Brak opłat
Termin i sposób załatwienia:
- Do 30 dni.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r., o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022 r., poz.671)
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Inne informacje:
Dowód osobisty odbiera się osobiście.