DOKONANIE ZAMIANY, DAROWIZNY NIERUCHOMOŚCI

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

Wniosek o dokonanie zamiany bądź darowizny nieruchomości

Załączniki:

  • odpis z księgi wieczystej,
  • wypis z ewidencji gruntów i budynków,
  • informacja o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty można złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter) w następujących godzinach:

  • w poniedziałki, środy i czwartki  w godz. 8:00 – 16:00;
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00;
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00,

lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koluszkach, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 65.

 

Opłaty:

Wniosek nie podlega opłacie.

Termin i sposób załatwienia:

Termin około 5 miesięcy.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 roku poz. 1899 z późniejszymi zmianami).

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.