DOKONANIE ZAMIANY, DAROWIZNY NIERUCHOMOŚCI
Wymagane dokumenty:
Wniosek o dokonanie zamiany bądź darowizny nieruchomości
Załączniki:
- odpis z księgi wieczystej,
- wypis z ewidencji gruntów i budynków,
- informacja o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty można złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter) w następujących godzinach:
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00;
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00;
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00,
lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koluszkach, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 65.
Opłaty:
Wniosek nie podlega opłacie.
Termin i sposób załatwienia:
Termin około 5 miesięcy.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 roku poz. 1899 z późniejszymi zmianami).
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.