ZAŚWIADCZENIE O STANIE MAJĄTKOWYM
Jednostka:
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
- Dowód osobisty do wglądu
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)
- w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 8:00 – 16:00
- we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
- w piątki w godz. 8:00 – 15:00
Opłaty:
- Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym podlega opłacie skarbowej określonej w ustawie z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.).
- Opłatę skarbową w wysokości 17 zł należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Koluszkach lub na rachunek bankowy 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841
- Zaświadczenia do spraw socjalnych, stypendialnych, emerytalnych i alimentacyjnych nie podlegają opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia:
- Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540 ze zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 ze zm.).
Tryb odwoławczy:
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia stronie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, za pośrednictwem Burmistrza Koluszek w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.