ZAŚWIADCZENIE O STANIE MAJĄTKOWYM

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

  • Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
  • Dowód osobisty do wglądu

Miejsce złożenia dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter budynku)

  • w poniedziałki, środy i czwartki  w godz. 8:00 – 16:00
  • we wtorki w godz. 8:00 – 17:00
  • w piątki w godz. 8:00 – 15:00

Opłaty:

  • Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym podlega opłacie skarbowej określonej w ustawie  z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.). 
  • Opłatę skarbową w wysokości 17 zł należy wpłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Koluszkach lub na rachunek bankowy 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841
  • Zaświadczenia do spraw socjalnych, stypendialnych, emerytalnych i alimentacyjnych nie podlegają opłacie skarbowej.

Termin i sposób załatwienia:

  • Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540 ze zm.).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 ze zm.).

Tryb odwoławczy:

Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia stronie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, za pośrednictwem Burmistrza Koluszek w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.