Na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy w koluszkowskim punkcie „Czyste Powietrze” udzielono konsultacji 128 osobom. Ogółem za pośrednictwem punktu złożono 37 wniosków.
Przypomnijmy, że punkt z początkiem stycznia uruchomiony został w Urzędzie Miejskim w Koluszkach. Mogą z niego korzystać mieszkańcy, starający się o pozyskanie dopłat z programu „Czyste Powietrze”. Punkt jest czynny przez 10 godzin w tygodniu- w poniedziałek i czwartek w godz. 16.00-19.00, oraz w piątek w godz. 15.00-19.00.
Punkt obsługi to efekt porozumienia, jakie Gmina Koluszki zawarła z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska, który obsługuje program. Jego celem jest ułatwienie mieszkańcom naszej gminy w sięganiu po środki z programu. Po uruchomieniu punktu nie musimy już bowiem jeździć do Łodzi do siedziby WFOŚ. Wszelkie niezbędne dokumenty możemy składać na miejscu. Dodatkowo pracownicy obsługi, którzy przeszli już niezbędne szkolenia w WFOŚ w Łodzi, służą doradztwem podczas wypełniania wniosku o dopłatę, a w razie konieczności dotrą nawet na daną posesję, by na miejscu doradzić na co można otrzymać stosowną dotację.