Od 05.02.2022 r. do 28.02.2022 r. pracownicy Urzędu Miejskiego w Koluszkach oraz sołtysi będą roznosili decyzje podatkowe. Doręczyciele decyzji są zobowiązani do przestrzegania obowiązujących zasad bezpieczeństwa, w tym noszenia maseczki (zakrywania ust i nosa).
Decyzje podatkowe będą doręczane od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 19.00.
Osoby doręczające:
– będą posiadały odpowiedni identyfikator;
– nie mają prawa pobierać jakichkolwiek pieniędzy;
– mogą zostawić przesyłkę u sąsiada jeśli zobowiąże się on przekazać przesyłkę adresatowi.
Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów oraz dat na potwierdzeniu odbioru.
W sytuacji, gdy podatnik jest poddany izolacji, bądź na kwarantannie prosi się o kontakt telefoniczny w celu ustalenia sposobu doręczenia decyzji.
Wszelkie informacje udzielane są pod numerami telefonów: (44) 725 67 21, (44) 725 67 22, (44) 725 67 24.