Chcesz szybko zgłosić braki w dostawie prądu? Skorzystaj z aplikacji 991 Assistant, dedykowanej przez PGE Dystrybucja SA. Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję.
Za pośrednictwem aplikacji można korzystać z następujących usług:
- aktywacja newsletter-a;
- przyjęcie zgłoszenia w jednej z dostępnych kategorii zgłoszeń (w tym informowanie Użytkownika o przyjęciu/zarejestrowaniu zgłoszenia).
- informacje o zmianach w statusie zgłoszenia;
- informacje o przywróceniu zasilania i/lub zakończeniu procedowania zgłoszenia;
- inne powiadomienia lub komunikaty istotne dla Użytkownika związane z Usługami realizowanymi przez Usługodawcę.
Za pośrednictwem aplikacji można dokonać zgłoszenia w zakresie:
- przerwy w dostawie energii elektrycznej – częściowego lub całkowitego braku zasilania;
- oświetlenia ulicznego, w zakresie którego PGE Dystrybucja S.A. jest właścicielem majątku oświetleniowego lub działa na zlecenie na podstawie zawartej umowy.